onsdag 14 oktober 2009

muahahahaha haha he heh eh

cristian, kicki, jag och en himla massa snygga människor och söderkisar (alltså ej människor) var på en mysig liten spelning på Underbara Bar ikväll.

cristian har världens bästa evil laugh något jag hängde upp mig på ikväll (lite för mycket så här med facit i hand). Cristian skyllde, liksom Emelie, på att han inte hade the flow. Men eftersom jag tenderar att bli lite hetsig och intensiv när jag vill något väldigt gärna, så låter jag mig inte luras så lätt. Ikväll ville jag mer än livet få detta skratt fångat på film, vilket jag efter mycket om och men lyckades med.



...det är något med denna bilden...Ja, nu ser jag det! Cristian är ju alldeles blek om nosen.

Självklart avslutades kvällen med två cheeseburgare plus valfritt tillbehör på donken och samtal om döden och livet, men mest döden.

...eller JAG åt inget såklart på detta multinationella företag med allt vad det innebär (någon som vet vad "allt vad det innebär" egentligen innebär?). Däremot belamrade Cristian hela sin bricka med tre hamburgare, två stora pommes och diverse skräp såsom söndersmällda sugrör.


oops....(det kan ha varit så att jag ljög tidigare. Jag säger inte att det är så, bara att det kan ha varit så)

3 kommentarer:

Kicki sa...

Eller jag kanske ska skriva något också?! Cristians bleka nos är väldigt fin och Anders får till den där serimördar-looken mycket bra! Tycker det passar hans i annat fall mjuka fasad. Ska även tillägga att de bokstäver man får skriva in innan ens kommentar publiceras oftast är mycket skojiga. Nu när jag skulle lägga in min skrattkommentar så fick jag skriva in "foxineez". Är det du Charlotte som väljer dessa bokstavskombinationer?!

Kicki sa...

För nästa kommentar fick jag skriva "ejolog". Låter som någon form av låtsasdoktor! Jag skulle kunna hålla på såhär i all evighet...! Lovar att sluta nu även om nästa bokstavskombination är ännu roligare.

charlotte sa...

haha. jag önskar att det var jag som låg bakom dessa roliga kombinationer. har råkat ut för diverse konstigheter på fejjan när jag ska länka till bloggen i statusen. men kicki, var inte blyg. fortsätt skriva om de roliga bokstavskombinationerna. de förgyller även min dag ;)