fredag 23 oktober 2009

sundäll

jag får tydligen besök denna helgen också, ända fram till tisdag! Racermongot Sundell kommer hit och förgyller min vardag och helg. När jag traskade hemåt förut började jag tänka på henne och skratta högt vilket gjorde att folk kollade ännu konstigare på mig än vad de redan gör. Men jag hade den här bilden på näthinnan så det kanske inte är så konstigt....


Sundells "stuss". Ikväll ska vi schäjka såm äss. Hon kommer lyckas bra mycket bättre än mig. Helt klart.

3 kommentarer:

Björn sa...

nästan lika stor som beyonce... ;P

Kicki sa...

Jag missade detta blogginlägg innan jag träffade denna Sundäll i lördags och nu förstår jag vad hon menar med "det är jag med den stora rumpan på bloggen" förklaringen till vem hon var. Hade varit mycket roligare om jag också hade haft denna bild på näthinnan innan jag träffade fröken Sundäll! Då hade jag skrattat henne rått i ansiktet. Nej det kanske jag inte hade gjort men kul hade det varit!

charlotte sa...

kicki: det blev onekigen lite stelt när ni träffades ja. som om att ni skulle börja battla om vem som hade störst rumpa. jättefånigt ju. bra att du ändå var den mogna av er två och började prata om annat.