fredag 23 oktober 2009

word

om man ska publicera en kommentar på bloggen måste man skriva in en kontrollkod. Kicki, en av mina flitigaste läsare, fick en gång skriva in "foxineez", vilket hon tyckte var otroligt roligt (jag med). Jag har funderat på hur de här bokstavskombinationerna uppkommer sen dess. Ibland är de extremt tråkiga, ibland inte ens ett ord men ibland finns där ett stort underhållningsvärde.

När jag idag skulle länka till bloggen i min facebookstatus fick jag följande kod:
$18.2-million oculist

...inte lika underhållande som otippad. Vad vill de ha sagt? Million Dollar Ögonläkare. Så ohett. Fast rikt. Men nej, unfoxineez.

3 kommentarer:

Kicki sa...

First things first! Jag kommenterade aldrig min stolthet i fredags över att vid namn äntligen få vara med i bloggen. Man bugar och bockar! Så nu har jag i alla fall fått säga det!

charlotte sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
charlotte sa...

är man en fantastisk kommentator så är man och då förtjänar man att bli omnämnd.