fredag 9 oktober 2009

(till)flykt


nu flyr jag fältet, sticker huvudet i sanden, förnekar allt, blundar och flyr till ljuva Loo. Jag har bland annat en dejt inbokad med en fyraårig tjej ikväll och en åttiofyraårig farmor imorgon och dessa vill jag inte missa. Som vanligt är tanken någon typ av rekreation, men trots att platsen erbjuder alla förutsättningar går den planen ständigt i stöpet. Varför ta det lugnt när man kan hetsa, springa, stressa och leva?

Jag åker om en kvart så borde nog börja packa nu. I alla fall ta fram resväskan. Och passet.

5 kommentarer:

Emme sa...

Kom snart tillbaka! Pöss

Ida sa...

Vad mycket roligt det fanns att läsa här. Jag hinner inte med :) Hoppas att du får en fin helg i Loo! Kram Ida

charlotte sa...

emme: det gör jag alltid.

ida: vad kul att du känner så ;) ja, den har börjat otroligt bra så det ska nog inte bli några problem. puss!

Björn sa...

gillar att regnbågen går ner rätt i huset!
för det är väl "ditt" hus den slutar i eller är det bara väldigt likt?

charlotte sa...

björn: japp. till vänster.