söndag 25 oktober 2009

förtydligande

inte för att jag vill skryta (jo det vill jag) men jag har faktiskt varit uppe sen 9.30 och tentapluggat. Min disciplin förvånar inte bara mig utan även min omgivning har jag förstått. När jag nämnt att jag ska plugga idag så har mina kursare fnissat och fällt elaka kommentarer. Jag skulle ju kunna hävda här att detta gjort mig ledsen (jag har dock tagit det som en komplimang) och lägga upp en bild på en lipande Charlotte. Om så vore fallet skulle jag använda bilden från föregående inlägg där jag ser alldeles nygråten ut. Jag vill bara förtydliga att jag inte var det. Jag var egentligen jätteglad när bilden togs men misslyckades fatalt med att demonstrera min "vad-är-grejen?"-attityd.

Åtminstone ser jag inte ut som följande person i alla fall:

skönt att det finns fler som mig som suger på att förmedla diverse sinnesstämningar via foton. Men vad är det som är så smärtsamt? eller skönt? jag tycker det är ytterst oklart, förvirrande och kanske lite upprörande.

1 kommentar:

Emme sa...

Du är jätteduktig!