lördag 24 oktober 2009

fortsätter på skittemat...alltså skit-temat. inte skitte-mat.

lina är helt klart en person man inte ska bjuda in i sitt hem. Knackar hon på dörren, öppna inte. Behandla henne som en representant från Skitarsle. Hon hittar mängder saker i ditt hem att kommentera och klaga över att du kommer städa dig blodig inför nästa besök (som inte kommer ske eftersom du inte släpper in henne, aight?).

Idag vattnade hon Lisas blommor trots att Lisa gjort detta precis innan vi kom dit (eftersom hon visste att Lina skulle göra det annars). Lina tyckte dock att de såg torra ut men hon, citat, gör det giiiiivetvis inte för att vara klaga. Nääää det får ni iiiiinte tro. Jag bryr sig bara om växterna, slut citat.

Bullshit.

När Lina var hemma hos mig första gången kom hon på den bästa presenten e v e r till mig. Vadå? undrade jag såklart. Vad ska hon nu klaga på? Jo, hon skulle ge mig en ny toasits. Min är tydligen missfärgad och det ser "så otroligt ofräscht ut". Jag bryr mig såklart inte. Men min toasits missfärgning kom upp idag igen som samtalsämne och jag fick då lära mig ett nytt begrepp: rövlen toasits. Missfärgad, men tydligen väldigt trevlig och skön att sitta på.

Jag har en. Har du?

flitiga Lisa


flitiga sofie

petiga lina. men snäll ändå.

Inga kommentarer: