torsdag 29 oktober 2009

humor på låg nivå

idag har jag shoppat massa presenter. Två av dessa var till vänner och ungefär tio stycken till mig själv. Det måste väl ändå räknas som en okej uppdelning? Oavsett, lite för länge har jag trånat efter en av de absolut minst politiskt korrekta böckerna mina ögon någonsin skådat. Men idag lade jag beslag på den och är några kronor fattigare, men glädjemässigt mycket rikare.

Den är så extremt oetisk och omoralisk att jag inte vet vart jag ska ta vägen, men det är också detta som gör den så fantastiskt rolig. Jag tänkte ge er ett litet smakprov på vad detta skönlitterära verk har att erbjuda men har valt bort de grövsta skämten för att inte väcka anstöt. Eller sånt bryr jag mig i och för sig inte speciellt mycket om, men ändå. Se det som en mjukstart inför något som bara eskalerar och slutar med incest-, våldtäkt- och tidelagsskämt. Låter det lockande?







så, nu ska jag återgå till mina arraksbollar och fortsätta läsa. So long!

4 kommentarer:

Kicki sa...

Åh jag älskar den där boken! Gav den till Cristian i födelsedagspresent och var påväg att köpa en till migsjälv också! Det är en såndär bok som det egentligen är lite fel att köpa till sigsjälv. Fatta hinten. Fast jävligt kul!

charlotte sa...

åh, då har jag dig att tacka. det var hos emelie och cristian jag upptäckte denna boken. har inte kunnat sluta tänka på den sen dess. så tack!

Emme sa...

Ja, vi hittade den i hallen på söndagen. C var upprörd: "Någon har alltså gått IN i sovrummet och tagit ut boken och lagt den i hallen!"

charlotte sa...

haha, det var jag. sorry. och med "C" så syftar du på Cristian och inte Charlotte, aight?