söndag 11 oktober 2009

overexposed

jag har haft så otroligt bra dagar i Loo och är i vanlig ordning helt slut. 4,5 h mjölktåg är faktiskt inte speciellt roligt och jag blev såklart uttråkad redan när jag bokade biljetten. Jag hade tänkt ta igen mig (sova!) på tåget tillbaka till lugna sthlm men det gick inget vidare då min ljudkänslighet är värre än en...än en person med världens högsta ljudkänslighet...typ. I vanliga fall brukar jag kunna vaggas till sömn som en bebis men idag var jag helt enkelt för vuxen. Det fanns inte heller någon Lars Hansson att prata om livet med så jag fick helt enkelt pilla på datorn. Här har vi en rastlös själs resultat.

i Loo leder alla vägar till "Korsen". Det är den enda korsningen i byn där de två landsvägarna korsar varandra, därav den bestämda formen.


dessa hus tillhör en gård som vi kallar för Björns efter min farbror som äger det. Innan han köpte det kallade vi gården för Olles efter Olle och Maj som bodde där. Innovativt.

på denna bilden är det lättare att säga vilka kroppsdelar som är med, än vilka som saknas.


emma är fin hon.


skogsmulle

här står jag helt stilla medan jorden snurrar...som någon typ av universums mitt. Man blir lite yr, eller hur?

Inga kommentarer: