lördag 17 oktober 2009

dream a little, dream of...

igår kväll/natt middagade och festade jag med mitt nya team på jobbet och när vi gick ut träffade vi lite fler kollegor som vi hängde med. Det var alltså väldigt mycket "jobbet" igår kväll, vilket var väldigt kul, men resulterade i följande dröm:

En av de nya assistenterna hade mailat min gamla chef lite klagomål gällande mig. Så min ex-chef och jag hade ett samtal gällande detta. Bitch-assen hade gett exempel på händelser när jag stört och skrivit en lista med negativa ord/egenskaper hon förknippade med mig.

1. testosteron
2. gapig
3. Carola

Jag började såklart gråta när jag fick listan uppräknad. Vem vill liksom förknippas med något av detta?

Sedan drömde jag att jag var en fiskmås som flög omkring bland andra fiskmåsar som försökte attackera mig. Jag tycker inte om fiskmåsar. Har aldrig gjort och kommer aldrig göra.


en fjärdedel av truppen: Lea och Lina. Ni börjar kanske känna igen Lina nu. Hon är ju överallt. Hela tiden. Suck.

Inga kommentarer: