söndag 18 oktober 2009

fingerfärdighet

idag när Elin och jag var på stans bästa pizzeria så fick vi syn på en kändis. Personen i fråga är verkligen jättejättekänd i Sverige (och säkert i Japan också som alla andra svenska kändisar), men jag får ändå ingen större wow-känsla över att kunna bocka av denne från min "kändisar-jag-sett"-lista. Bilden på mig togs för att på ett smidigt (vilket det med största sannolikhet inte var) få en bild på den brunhårige personen bakom mig. Ser ni vem det är?

lite bonusfakta: personen är typ lika lång som mig vilket kändes väldigt otippat och nästan lite upprörande. Jaja, livet är ett enda stort drama.

5 kommentarer:

Björn sa...

Han Wells snubben...!?

charlotte sa...

det är helt sant björn!

Anonym sa...

Här kommer en bekräftelse om att jag läser denna blogg sen vill jag även informera en särskild (och tydligen även väldigt begåvad)fotograf och själva bloggaren om att det är filmen Heartbreak Hotell som är sevärd om man vill ha sig ett gott skratt.

/Kitty

Anonym sa...

Lill Erik ligger ändå högst på min lista av inspanade kändisar:D

charlotte sa...

Heartbreak hotell? gott skratt? vad pratar du om nu?

det är ju bra att du kan glädja dig åt det "lilla"...höhöhö.