tisdag 20 oktober 2009

marknadsföring när den är som bäst


detta älskande, mysiga, nykära paret gör i alla fall mig ytterst osugen på att gå till Sandys och köpa mig en smörgås. Killen med sin psykotiska, besatta och lätt överpilska blick och den högst obekväma tjejen med tuggan som bara växer och växer i munnen och som med största sannolikhet kommer att spottas ut så snart "fotografen" plåtat klart.

jag älskar dålig marknadsföring. Jag har sagt det förut men säger det igen: hur tänkte man här?

4 kommentarer:

knivlisa sa...

Japp, har man lovat så har man. Det styr han säkert upp bra. Vi syns snart då ;-)

Daniel sa...

hmm hmm... jo inte så aptitretande precis

Per sa...

Dessutom står den tillsynes Heil på kaffekoppen. Eller möjligtvis Hell. Vilket sålklart är roligt.

charlotte sa...

per: det står "hett" på kaffekoppen, vilket är det sista ordet jag skulle använda för att beskriva denna bilden.