måndag 5 oktober 2009

linda, brinnande kön och aids


linda ville fira att hon är närmre 40 än 12 års ålder vilket gjordes i lördags. När jag ringde på dörren stack Johan försiktigt ut huvudet:

jag: - ni vill inte ha något, eller hur?

johan
(beklagande med musik på 856 dB i bakgrunden) : -nej, asså tyvärr. Linda mår inge bra och hon har precis gått och lagt sig och somnat.

jag
(förstående): usch, ja jag förstår. Men vad synd! En annan gång då kanske?

johan
(falskt trevlighet): absolut, kom tillbaka en annan dag!

...sen asgarvade jag säkert i en kvart åt denna konversationen vilket är jättekonstigt. Den är ju inte ens speciellt rolig. Men Johan is funny as hell, och därför äras han med en bild plus att han träffade Hugh Grant i torsdags vilket bör uppmärksammas.


vouge

Linda och Johans lägenhet är fylld med mängder av vackra, snygga, märkliga, otippade detaljer och jag var tvungen att smygfota några av dessa.

...sex on fire?




en fruktansvärt kitschig attiralj som Linda fick i present (det är denna typ av presenter jag syftade på här.) Detta är alltså ett 30 cm högt guldskepp i plast med fem blinkande lampor på "däck" och ett segel fyllt av oändligt många plastdiamanter. Intressant kreation. Epilepsianfallsframkallningsförmågan är oroväckande stor.


då är det bättre att få sig en charlottemugg men ja, hon var den sista som fick en. Till mitt försvar skyller jag på att jag var inne i den mest kreativa perioden i mitt liv så var tvungen att utnyttja mig själv till fullo.




red light district


bonaden ovan hängde på Lindas barnvagn när hon var så liten att hon fick plats i en. YEAH!


den här boken är sådär härligt inte politiskt korrekt någonstans, överhuvudtaget...alltså verkligen, verkligen inte okej. Men den är kissa-i-byxan-rolig så man kan liksom inte slita sig.


Som alltid när jag och Linda träffas försöker hon göra mig lesbisk. Detta oavsett om jag har pojkvän eller ej och oberoende på om hon har flickvän eller ej. Ungefär så här mycket uppskattar jag dessa försök:

Efter ett tag lugnar hon ner sig och slutar ifrågasätta min sexualitet. Det är bara så tröttsamt att man alltid måste förklara sig, men jag antar att hon vänjer sig snart.


Grattis världens finaste Linda....men du ser ut att ha något i ögat.

3 kommentarer:

Linda sa...

jag kommer aldrig sluta att ifrågasätta din sexualitet! believe me!

Emme sa...

Jag förväntar mig en sån kopp på min nästa födelsedag!

charlotte sa...

linda: jag vet det lille vän, jag vet...suck.

emme: åh. merbeställning. sådant gillar vi. eller?