onsdag 7 oktober 2009

plåster på såren

jag var fortfarande lite upprörd över den dåliga informationen gällande Gräddtårtans dag den 5 oktober och det var nästan som Sundell visste om detta för idag fick jag världens bästa telefonsamtal från henne:

jag: - Charlotte.

sundell
: - Hej det är jag!

jag:
-Heeeeej (lite för entusiastiskt).

sundell
: Va görru?

jag
(spontanljuger): - Jag tänkte börja städa. Du då?

sundell
: - Jag är i sthlm nu. Vill du ta en fika?


Klart jag ville! Spontanfikor med vänner som inte bor i Sthlm is the shit. Mer sånt!

Vänta här, måste jag förklara att jag även tycker om spontanfikor med vänner som faktiskt bor i Sthlm? Nä, trodde inte det.


Sundell i hennes lägenhet i Jönköping.

2 kommentarer:

Emme sa...

Jo. Det var bra att du förklarade annars hade jag lagt mig skakande i fosterställning och trott att du hatar mig.

charlotte sa...

emme: det var faktiskt just dig jag hade i åtanke. dig och din instabilitet.