torsdag 24 september 2009

emelie montazami

jag tror att det är ytterst få som missat uppståndelsen kring den lite udda serien Svenska Hollywoodfruar... eller som den kanske borde kallas: White Trash Deluxe. Emelie är så sjukt bra på att imitera Maria Montazami. Ni vet hon som säger till sina vänner att de är tjocka, som älskar gula ostkrokar och har en härligt släpig stämma. Igår så tvingade jag Emelie att imitera henne trots att hon inte alls kände the flow, men jag tycker det är bra.

Du Emelie, det bor allt en liten gold digger i dig också.


...och du som sett programmet lite för många gånger: Nej, hennes man heter inte Kevin. Jag vet inte varifrån det kommer...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Läskig!

Kicki sa...

Emelie du är min hjälte (och Charlotte också såklart som lägger upp detta)! Lova att prata så varje gång vi ses från och med nu!

Emme sa...

Jag måste bara jobba lite på frisyren och mina outfits. Frågan är om jag äger nåt guldlamerat linne.

charlotte sa...

emme: jadå, det gör du allt. it's in your blood.