fredag 18 september 2009

boneless

kanske klankade jag ner lite väl mycket på min mobilkamera i förra inlägget. Jag har faktiskt hittat EN bra finess med den: jag kan välja att inte ha något slutarljud på. Detta innebär att jag numera går omkring och smygfotar folk för fullt. Först ut var inte folk utan en hund som var helt gigantisk. Kanske syns inte detta på bilden men jag lovade som sagt inte att bilderna blir bra, bara att jag kan ta dem i det tysta.



Den här fina hunden låg som en utsplattad road kill på bussen en morgon, tog upp hela barnvagnsområdet till lattefarsornas förtret och gav mig de mest ledsna ögon någonsin. Direkt fick jag associationer till ett Family Guy-avsnitt där Peter inte har några ben i kroppen utan är en enda stor otymplig hög med hud och fett. Det är ett sjukt avsnitt, som i och för sig alla Family Guy-avsnitt är, och om du klickar här, här eller här har du möjlighet att se detta själv (rekommenderas).

K770i vs. W715 : 1-1

Inga kommentarer: