söndag 27 september 2009

dagens göteborgare

elisa beklagade sig över att hennes sambo har fem gitarrer hemma i lägenheten och en himla massa fler instrument.

elisa: du vet, ibland önskar jag att jag var en gitarr så mycket uppmärksamhet som de får.
jag: jo, men har du tänkt på att du då skulle behöva dela honom med fyra andra?

...även om det kan vara THE tråkigaste skämtet ever (och dessvärre så typiskt min humor) så är det ju faktiskt sant. Så nu vill hon inte vara en gitarr längre.


elisa med vad som ser ut att vara en normalstor bulle. Men skenet kan bedra, bullen är ursprungligen lika stor som tallriken. Galet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Baby! Vad sa jag om att lägga ut bilder ;)
Sitter i detta nu och lysnar på min man när han, oh ja, spelar gitarr...
Det var fint att träffa dig. Hoppas ni hade det bra på Bongo och att någon söt gosse fångade din uppmärksamhet.
Xoxo Elisa

charlotte sa...

elisa: men denna bilden är ju jättefin! ja, det var väldigt intressant att träffas ;) det får vi göra snart igen! kram!

Malin sa...

Men Charlotte! Nästa gång du kommer till stan; hör av dig för sjutton!!
Kram

charlotte sa...

malin: åh, jag tänkte verkligen på dig flera gånger när jag var där, men jag hann inte. var så fullt upp. men nästa gång, då lovar jag :) puss!