fredag 18 september 2009

mariiie


ikväll var det fest. Min käraste Marie fyllde år och detta skulle givetvis firas. Jag hade med mig min nya fina mobil och skulle ge den en chans att visa vad den gick för kameramässigt. Resultatet: katastrof.

Det ser ut som jag spenderat kvällen med hela rollbesättningen från "the Ring" och så var det verkligen inte. Jag umgås enbart med snygga människor och att de har ett ansikte är lite av ett minimumkrav från min sida.

Först ut var Emelie (i mitten för den som inte ser detta) med att tappa ansiktet...


...tätt följd av Marie vars nuna inte alls kände för att fastna på bild.


Emelie igen...

När vi sedan går där i godan ro på väg mot Medis och nattamatt visar sig Marie sitta inne på värsta partytricket.

marie(exalterad och stolt): Hallå!!! Jag är så lång att jag kan gå med stången mellan benen.

Tagen ur sitt sammanhang blir den kommentaren väldigt konstig, men även i sitt sammanhang var den rätt märklig. Men låt gå, upp till bevis Mary. Och bevis fick vi, till och med i bildform...

Hade du förväntat dig en bild som tydligt förklarade händelseförloppet? Gör inte det. Mitt liv kommer tydligen vara som i en dimma i fortsättningen om min mobil får bestämma. Men det är okej. Dimma är vackert.

K770i vs. W715: 1-0

Inga kommentarer: