onsdag 25 november 2009

sa jag inte att jag bara umgås med snygga personer?

i ett mycket svagt ögonblick fick Slemelie och jag för oss att ta o-my-we-look-hot!-bilder (i folkmun: foton med sug i blicken, även kallat sängkammarblicken, även kallat fjortisbilder).

Givetvis misslyckades detta fatalt, vi är ju inte 14 längre, och bilderna är därför okej att visas upp för allmänheten. Utmaningen blev i slutändan, lite förvånande, att få Slemmet att kolla in i kameran. Av någon anledning jag personligen inte förstår, tycks jag ha nöjt mig med min look och kör därför på samma pose rätt igenom. Utan undantag. Slemelie däremot...låt oss rikta vår uppmärksamhet mot henne.


Slemelie upptäcker svintot.


Slemelie luktar på svintot.


Slemelie gosar med svintot och somnar.


Slemelie vaknar. Spelar oberörd. Sträcker på sig.


Slemelie upptäcker kameran och puts on sexy face. Mot alla odds: success! Faktiskt.

4 kommentarer:

Kicki sa...

Detta verkar vara lite av Slemelies grej! Har X antal liknande bilder på henne och Marie när dom fotar sig själva som allt från tigrar till oh-my-we-are-hot bilder. Mycket underhållande att hitta på sin kamera dagen efter! Ska välja ut dom bästa och lägga upp på facebook inom kort.

(Sl)emme sa...

Speciellt tigerbilderna är fantastiska! Det är bara för att vi inte är naturligt fotogeniska, vi behöver liksom 50-60 bilder innan vi får till'et.

charlotte sa...

kicki: plz do. ett eget album tillägnat slemmet.

Marie sa...

Även jag är med på dessa fantatsiska bilder. Slemmet och jag var i extas och tog bilder på oss själva i 20 min, Till slut tyckte Cristian att vi skulle umgås med de andra i sällskapet.