fredag 20 november 2009

finbesök

jag har haft Svea rikes bästa och roligaste bloggerska, Knivlisa, vid mitt köksbord ikväll. Hon hörde av sig igår och undrade om hon och hennes kollega Sanna fick komma förbi. Det fick de såklart. Man får alltid komma förbi anmäld eller oanmäld. Jag har dock som minimumkrav att man ska vara snygg och rolig vilket Knivlisa och Sanna klarade utan problem.

Jag har gått omkring hela dagen helt pirrig i magen inför det här. Typ som när man ska träffa någon man är lite så där härligt kär i. Sen kom jag på att jag ju faktiskt inte blir kär i tjejer så då slutade pirret.

Fast för Knivlisa är jag beredd att göra ett undantag.

fr. v: kändis med wannabee

6 kommentarer:

Kicki sa...

Bara du inte glömmer bort oss vanligt folk nu när du har börjat hänga med celebriteter?! Coolt att ha Knivlisa i köket!

Emme sa...

Jag har inte hört av henne sen igår, det är nog kört för oss små grå.

charlotte sa...

kicki? emme? förlåt men har vi träffats?

Jakob sa...

Worst. Picture. Ever?

charlotte sa...

haha. ja, och detta var ändå den bilden med bäst kvalité. älska mobilkameror.

still: bildbevis.

knivlisa sa...

ÅÅh!! Shit! Du var så sjukt söt och trevlig och rolig. Puss och tack för din din fil- och havregrynsgästfrihet.