fredag 13 november 2009

hårdrocksjul

någon var jättetrött när hon kom hem från skola+jobb idag och blev helt överlycklig över att klockan bara var 17 när middagen var uppäten och matlådan portionerad. Någon råkade också somna sittandes med datorn i knät och kom på den briljanta idén att fortsätta sova i ytterligare 2 h. Nyvaken startade sedan personen i fråga sitt julfirande med att lyssna på hårdrocksarrade jullåtar med symfoniorkestern Trans-Siberian Orchestra och äta pepparkakor. Nu har julen börjat!



Sånt här gör henne alldeles lycklig. Lyssna hellre på Spotify (klicka här) för bättre kvalisort, vrid upp till max för rätt effekt och njut.

Som vanligt har personen på bilden inget att göra med tjejen i historien...

...ooops. Med handen i kakburken. Eller kakburken i käften, snarare.

4 kommentarer:

Emlan sa...

åh men detta var roligt! igår tipsade en kollega mig om trans siberian, så jag har lyssnat på dom hela dagen. och du med tydligen! ja gillart

charlotte sa...

är det sant?! coolt. det var jakob som introducerade mig för dem för flera år sen. men du har bra hårdrockssmak så jag är inte förvånad ;) /kamelot

Lilla äcklet sa...

Även den lilla dvärgen söderifrån måste instämma.... detta är riktigt bra :)

charlotte sa...

lilla äcklet: jag har alltid gilla dig. du är bland det äckligaste jag vet (obs! komplimang)