lördag 14 november 2009

jag hade en plan....

....den gick i stöpet givetvis.

Planen för dagen var att jobba, afterworka och gå hem vid typ 20-tiden för att kurera mig. Jo, även jag förstod att min besatthet av socialt umgänge inte alls skulle gå med på att avsluta kvällen så tidigt. Vad jag dock inte hade förväntat mig var att hamna på Rival vid midnatt och sedan gå hem alldeles, alldeles för sent. Cristian och jag har köpt skräpmat och godis så nu ska vi prata om livet till ljudet av mitt regnande kylskåp...om jag inte hinner somna först.

Cristian äter. OMG!

Cristian hade en kär liten vän med sig på Rival. Han var tydligen finsk men född i Eskilstuna. Så oexotiskt liksom.


Förutom grillmat bjöds vi på Skogaholms sötlimpa på jobbet. Det var uppskattat, jag åt x antal stycken.


Vinnare av dagens AW-outfit är min kollega Andrea som hade både blåjeans, flanellskjortan och träskorna på.

Inga kommentarer: