lördag 28 november 2009

rubrik

jag har en ny header efter påtryckningar från EN person. Den andra var inte bra nog. För djup, tydligen. Så samma person gjorde en ny åt mig. Eftersom jag aldrig lyckats säga nej till personen i fråga så gick det givetvis inte denna gång heller.

Jag gillade den gamla men what you gonna do? Känner ändå att jag måste poängtera att det inte var på min inrådan, så ni inte tror att jag tycker att jag är något och kör med headerbyten som Sarah Jessica Parker körde med klädbyten i SATC. Det handlar enbart om förtyck och svårigheten att säga nej. Typ.

och just det...det är jag på bilden. I en park. I Wien. I början av april. Det var cirkus 25 grader ute.

Man bor i fel land.

5 kommentarer:

(Sl)emme sa...

Jag gillart.

Marie sa...

Ja meeet!

Unknown sa...

Bra jobbat du anonyme header ändrare!

Unknown sa...

Men ja vet vem det är! Hihi

charlotte sa...

du har tjuvkikat längst ner till höger, that's why. plus att jag sagt det till dig. det kan bero på det också. kanske.