lördag 14 november 2009

eh, tack?

lina: - Charlotte, jag har alltid velat ha så där tovigt och slitet hår som du har.

jag: - huh??

lina (fortsätter pilla och fascineras av mina tovor) : - Du kanske inte förstår det, men jag tycker det är jättefint när det är sådär trassligt.


...i största allmänhet har jag svårt att hantera när någon ger mig beröm. Speciellt när det kommer i form av en förolämpning.

lockigt, tovigt och slitet hår är jätteroligt att ha. Speciellt i duggregn som idag. Verkligen jätteroligt. O'boy vad det är roligt! Som sagt. Jätteroligt. Verkligen.

2 kommentarer:

Hemelie sa...

du, när jag skulle skicka kommentar skulle jag comfirma med att skriva sylacid, låter inte det som en medicin? bloggmaterial!?! ja!

charlotte sa...

hehe, jo det är sant. potentiellt medicinnamn? ja. bloggmaterial? nej. tyvärr :(