onsdag 4 november 2009

i huvudet på en fejkad blondin

för första gången sen jag vet inte när, gick jag till frisören för att ta hand om mitt blonda svall. Förra gången jag fixade det hemma så fick jag nämligen en ofrivillig lugg och stighelmer-toffs för att håret gick av och det ville jag såklart inte riskera igen. Det var till och med så att jag hade tankarna på att färga håret orange (?!!) igen mitt uppe i all panik.

Nu är jag i alla fall äntligen helblond igen men med inslag av piss. Så blir det alltid. Men öststatsfrissen försvinner efter några tvättar men fram tills dess vill jag inte träffa någon. Bara så ni vet.

Det här är ett extremt ointressant inlägg. Förlåt för att jag tagit din dyrbara tid. Jag ska bättra mig. Lovar.

1 kommentar:

Daniel sa...

Då skulle du passa in här i finnbyn!