tisdag 9 februari 2010

undanflykter

jag har kommit in i en trött period igen. Det märks bland annat genom att det enda jag spontant, varje dag, känner för att skriva här är: Idag är jag trött. Nu ska jag sova. Godnatt! (vilket jag också typ alltid gör)

Fast de inläggen hade ju varit så fruktansvärt ointressanta om man dessutom jämför med alla mina andra radikala nu-ska-jag-rädda-världen-inlägg om pussel, lingonsylt, avsaknaden av diverse städmetoder och dylikt.

Men jag tror jag vet varför jag är trött. Jag hade en....eh...paus?... från skolan i två veckor och satte igång igen för en vecka sedan. I samband med att min...eh..paus?....var slut kom tröttheten.

Ser jag ett mönster? I do.
Är det en korrekt, empiriskt grundad analys? Hell no!

Men dålig karaktär beror alltid på någon annan. Kom ihåg det!

2 kommentarer:

Björn sa...

...och din karaktär skyller du på?

Mycket nyfiken på svaret. =D

charlotte sa...

alla gånger. den är ibland obefintlig. exempelvis när det gäller sömn :)