lördag 13 februari 2010

fritzl (jag säger det nu så slipper du tänka)

mina föräldrar renoverar ett av badrummen och det kommer bli hur bra som helst. När det är klart. De bryter ny mark vilket innebär att mitt rum sen 23 år i slutändan kommer att bestå av ett litet förråd och ett deluxbadkar. Som en konsekvens av ombyggnationen är jag i nuläget (och för alltid) förpassad till källaren.

Det här är den välorganiserade sidan av rummet.

Hade jag inte vetat bättre skulle man kunna tro att de inte vill ha mig här. Men det vill de såklart. Så länge jag slipper jobbig sömn med liggunderlag+prydnadskudde+för-tunn-filt i skrubben, får man ju vara nöjd.

Väldigt nöjd.

skrubbisch

3 kommentarer:

Fob sa...

Jag tycker du borde möblera om och flytta sängen till den sidan av rummet som har färg.

(Sl)emme sa...

Haha! Skönt å slippa.tack.

charlotte sa...

Fob: tvärr, det går inte. det är ett rum fyllt med saker från förr och då fanns ingen färg.