söndag 14 februari 2010

tungailunga-dagen

det känns som att fler människor än vanligt hånglar med varandra på offentliga platser just idag. Kanske beror det på att det är Alla hjärtans dag. Kanske något annat. Givetvis ignorerar jag högaktningsfullt denna dag men ni andra som bryr er kan ju passa på att vara extra snälla mot varandra.

Trots min högaktningsfulla ignorans har jag dagen till ära klippt och klistrat ihop en liten kortfilm som jag filmade i julas. Det är ett mästerverk. Jag tror det kan bli något stort av det här....

starring: fina, random kossor i Snurrebo, Loo.

Hångel och smek
Skratt och lek

/Charlotte

4 kommentarer:

Em sa...

hahah.. Alright! denna film är helt i min smak! heeelt i min smak! din humor är min humor, helt klart. blir det uppföljning snart? kossorna slickar 2. smask

charlotte sa...

jag har även en inspelning på en kossa i mjölkroboten....den skulle kunna heta...äsch, det här är för snuskigt för min blogg. vi tar det by phone ist. slurp!

Emelie sa...

Jag gillar synten.

charlotte sa...

jag med. det är en av åtta låtar man kunde välja som "filmmusik" när man redigerade filmerna i ViedoDJ på mobilen. Den heter Inspired. Fint. Som ett demo på synten.