onsdag 24 februari 2010

mmm? mmm! mmm...

i eftermiddag sov Kitty och jag en liten blund på soffan. Jag har ju den påverkan på folk och inte ens Kitty klarar sig undan min sömniga utstrålning:

kitty (på mmm-språket, sjungandes): - Mm mm mmm mmmmm mm.

jag (vaknar): - Huh?

kitty: - Mmm mmmm mm mmmm?

jag: - Mmm! Mmm mm mmmm?

kitty: - Mmm...

Sedan ställer hon sig upp och går ut till köket.

jag: - Du frågade om jag ville ha kaffe va?

Kitty: - Haha, ja och du bad mig fixa det.

Det är sjukt slappt när man har kommit till den punkt i ens relation där konversationen inte längre behöver uttryckas i ord utan att mmm-andet går minst lika bra. Jag tänker att vi kanske skulle komma dit snart även här på bloggen.

Mmm mmmm mm mm mmm?


Här ligger jag med världens goaste hund, Ella. Henne kan man lägga på magen och klia bakom örat. Då blir hon nöjd och jag med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ella är säkert jättego men Rocky är faktiskt allra bäst. Du har väl tillfällig minnesförlust så du är förlåten för denna gång. Kram från "stormatte"

(Sl)emme sa...

Mmm. Mmmm. mmm-mm. mmmm. mmmm! Mmmm. mmmm. mmm. m. m. mmmm. mm-mm! mm. mm. mmmm. mmm. mmmm. mmmm. mm..mm. mm. m.m m. mm. mm-mm. mm. mm. mmmm. mm. mm. mmmm. m.m mm.m mm. mmm. mmm. mm. mmmm. mmm.

charlotte sa...

hahahaha, mamma. Ella och Rocky jobbar lite olika bara. That's all ;)

slemme: jag har ju gott om fritid nu. jag ska försöka knäcka din kod!