tisdag 16 februari 2010

fettis-dag

sofie och jag äter semla idag, dagen till ära. Jag hatar egentligen semlor. Grädde, bröd och mandelmassa. I en blandning. Det hör ju till och med jag att det är dömt att misslyckas.

MEN eftersom jag inte vill skilja mig från normen (eller för att jag älskar grädde och härmed har en legitim ursäkt för att äta enbart grädde tills jag mår illa) så äter även jag en semla på fettis-dagen.

Mer fett åt folket!

så här ser Sofie ut för er som inte träffat henne.


det här är ingen fin bild.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ni ser båda fantastiska ut. Jag gillart!

charlotte sa...

min var dessutom god. mandelmassa utbytt mot vaniljkräm och vanlig tråkig grädde utbytt mot chokladgrädde. yum!

Unknown sa...

Aha. Det är därför din semla ser helt rabissmittad ut.

charlotte sa...

precis. och tack för att du sa att det var semlan som såg ut så och inte jag ;)