torsdag 18 februari 2010

chrrristoffer hiding

idag har jag inte hunnit tänka, reflektera eller reagera på något onödigt och ovärt att ta upp i min omgivning. Jag har haft en dag som gått i ett. En sån där dag när man inte hinner sitta mellan aktiviteterna och måste småspringa för att hinna till nästa. Pulsen ligger lite för högt, man är småsvettig mest hela tiden och att leva i nuet är en omöjlighet eftersom man hela dagen funderar på hur man ska få dygnet att bli 25 h långt.

Jag älskar sådana dagar.

Allt har bara flutit på. Lite som om Gud gav just mig lite röta i livet precis idag. Så passande, eftersom jag var så uppbokad. Så ovärt om jag istället fått all veckans tursamhet i måndags när jag inte gjorde ett skit. Nu har jag precis kommit hem och snart kommer Chrille hit med gifflar. Kanske att vi kollar lite på OS, kanske lite pösa, kanske lite prata om livet och kanske lite äta gifflar. Jag vet inte riktigt. Det här är sista hållpunkten på dagens schema så nu kan jag tillåta mig själv att andas ut och börja fundera igen.

Och eftersom min Jesus-lookalike till vän inte är här än så får ni ett litet äldre videoklipp på honom istället för ett uppdaterat foto. Håll till godo!

fina, fina chrille.

Inga kommentarer: