tisdag 29 december 2009

piken som mynnade ut i en komplimang

lina (allvarligt): - Charlotte. Jag har faktiskt saknat dig lite över jul.

jag
(överlycklig): - HAR DU?!!! (precis i samma stund som orden lämnar min mun inser jag att Linas uttalande innehåller den största dosen av ironi, déjà vu!) (man skulle också kunna påstå att hon avslöjas genom att hon lägger av världens STÖRSTA flin)

lina
(förstår att jag förstår): - Hehehe. (Ungefär här kommer Lina till insikt, förvånad över sin reaktion) Fast jo, men kanske lite.

Hon är en stjärna den där Lina på att ge komplimanger.

...jag kommer få så mycket skit för den här bilden imorgon. Totaly worth it.

2 kommentarer:

lina sa...

You fucking ashole bitch! Jag ser ju mer än mongo ut! Inte för att det är något fel på mongon men... du vet...

charlotte sa...

still worth it!