fredag 4 december 2009

entusiasterna

min Kitty var här i veckan och sov över en natt. I vanliga fall bor hon ju på en öde ö i Go:teborgs schärrgård men i tisdags var hon alltså här på en blixtvisit.

Hon ska flytta till Stockholm i januari och jag fejkgråter glädjetårar vilket är menat som något positivt.

<"skrytsekvens"> Hon har fått praktik på ett superbra, superkänt, supercoolt svenskt klädföretag som inköpare bara för att hon är grym helt enkelt. < /"skrytsekvens">

Slemelie och Cristian förbarmar sig över henne under praktiken så Kitty ska bo där. I tisdags var vi på middag hos dem. De tycker det ska bli jättekul att hon flyttar hit. Verkligen.

Ser ni inte det?

5 kommentarer:

Jakob sa...

Åhå! Blir väldigt stolt över din HTML-referens!

charlotte sa...

tackar tackar! ibland lyckas jag.

Kitty sa...

det är underbart hur du redan innan jag har Ens funderat på att sätta mig på tåget till storstaden har konspirerat ihop detta inlägg och sedan tagit en smygbild På stackars Emelie Just när hon blinkar.

annars bugar jag och bockar. under ytan är du en väldigt känslig person.

Från en skapare till en annan.
TA den Rafael, det är Din lön.

charlotte sa...

kitty: hahahaha. Det skulle kunna vara sant men inte denna gång.

jag föööder, jag föööder. Se vad det blev. En säl utan ben. Här Rafael, köp en resa.

det är ingen biljett. det är ett vyyykort.

(Sl)emme sa...

Det är lugnt, jag blinkar på 99 av 100 kort, så det här är ganska representativt! Glada över Elin är vi iallafall, trots bilden.