tisdag 8 december 2009

snyggniclas in da house

niclas kom hem från sin utlandstermin i USA idag. Finally! Jag blev så lycklig när jag såg honom att jag fjortistjöt rakt ut. Mitt på stan. Bland folk. Pinsamt.

Dessutom blev jag så förvånad över min egna reaktion att jag mitt i tjutet plötsligt tystnade. Mitt på stan. Bland folk. Märkligt.

Niclas hade inte förstått att man kan kommentera på bloggen. Som en liten parentes vill jag bara uppmärksamma dig som nu tappade hakan av förvåning, att det kan man. Kommentera alltså. Du klickar på "x kommentarer" längst ner till höger på det inlägg du vill kommentera på. Då gör du dessutom mig väldigt glad om nu detta är något eftersträvansvärt. Slut parentes.

niclas (när jag förklarat kommentarsfunktionen): - Jaha! (polletten trillar ner). För jag har nämligen velat kommentera några gånger men inte fattat. Jag har ju liksom inte sökt efter kommentarsfunktionen med cyklop men...

...några googlingar senare kom vi fram till att uttrycket Niclas letade efter var "söka med ljus och lykta".

Jag vågar påstå att det var lite oklart att så var fallet från början.

Välkommen hem Nic!

4 kommentarer:

knivlisa sa...

du din, du DIN!!

Självklart får du utnyttja min godhet. Annars får jag kanske inga fler havremasker.

charlotte sa...

det är korrekt uppfattat knivis. jag väljer att se det som att vi har en ömsesidig relation även om jag vet att så inte är fallet. du är ju kändis liksom. och tuff.

Niclas sa...

Roligt att läsa om sig själv men uppskattar inte att de bilder som du valt var alldeles väldigt förmånliga dig:) Jag är dock lycklig och till ro nu i jönet och uppskattar dig...

charlotte sa...

haha. japp. jag är otroligt snygg på den första bilden. Bild nummer 2 är den enda bilden där bara en av oss ser ut som ett miffo (du). Tyckte det var bättre än båda ;) puss puss