torsdag 3 december 2009

arma mig

jag har upptäckt att klassisk betingning inte funkar på mig. Efter att ha blivit besprutad i måndags har det värkt konstant i vänsterarmen, vilket får jobbiga konsekvenser framför allt när jag ska sova.

De senaste nätterna har jag:
1. rullat över på vänster sida (favvosidan)
2. AOUCH!!!
3. tillbaka till ryggläge.

Två minuter senare:
1. nytt försök med vänster sida
2. "Nähä? Jaha? Smärta i vänsterarmen? Det var något nytt!"
3. tillbaka till ryggläge, för att sedan göra om samma procedur resten av natten.

En hund hade lärt sig snabbare.

I alla fall en av Pavlovs. Inte Rocky (mina föräldrars hund). Han kan inget tyvärr. Förutom att vara oemotståndlig och ouppfostrad.


Nu är den borta i alla fall.

Smärtan alltså. Inte hunden. Så nu ska jag sova på vänsterarmen all night long bara för att!

2 kommentarer:

Daniel sa...

Tur att du inte började gå baklänges iaf!!

charlotte sa...

där har jag verkligen något att vara tacksam över ja ;)