fredag 4 december 2009

lika?

ikväll var det fest. Efterlängtade På Spåret hade premiär och precis som lovat stod sherryn på bordet och marmeladkulorna låg i asken. Bortsett från att marmeladkulorna var utbytta mot choklad och sherryn ersatts med apelsinjuice...men annars var allt så som det var sagt.

Jag blev dock lite uttråkad av alla ostar, kungar och franska vävtekniker så jag zappade över till Idol på fyran. Är det bara jag eller är Calle Kristiansson en yngre kopia av Jack Black?


Jack B med skägg och Calle K med lite mindre skägg.

Självklart googlades det på om någon annan gjort kopplingen och det var det såklart. Men man hade även gjort kopplingen Jamie Oliver + Jack Black = Calle K, som någon skön mix.


(bilder från: blisstree.com och tv4.se)
Amenåh, det är ju så uppenbart. Dammit!

Att man aldrig kan vara först.


Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna ihjäl mig på Jonathan Johansson och plocka bland 1,5k bitar.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tycker att din var mycket bättre. TV4 sucks!

charlotte sa...

haha, tack tack!