tisdag 8 december 2009

ironi när den är som dyrast

idag har jag jobbat hela dagen, därav mitt dåliga blogguppdaterande. Det blir bättre imorgon eftersom jag ska plugga då (hm, ser jag möjligtvis ett mönster?). Ikväll när jag var ute blev jag av med både jacka och plånbok. Tråkigt, men jag får skylla mig själv. Faktum var att jag hittade min plånbok två minuter efter att jag spärrat bankkontot. Jag skäms, men den låg i min väska.

Jackan är dock lost. Jag tycker lite synd om den. Vi hade en bra relation jag och jackan och nu är den med någon som inte älskar den lika mycket som jag. Stackarn.

och idag har jag jobbat med att tillsätta folk som ska jobba på en hittegodsavdelning. Så här i efterhand känns det lite ironiskt.

Men det är väl sådant livet är: ironiskt.

Bara för att man ska kunna garva åt det. Jag gör det inte just nu, men ni får gärna göra det.

Sleep tight.

1 kommentar:

rikkard sa...

usch... stackare. ursäkta mitt korta avsked. det var liksom trubbel i paradiset kan man säga.