onsdag 23 december 2009

jag har en enveten...

...fluga som surrar, inar och bråkar mot mitt fönster/tak/vägg/andra-saker-som-flugor-åker-in-i-bara-för-att.

Jag försöker somna men istället stör jag ihjäl mig på flugan som härjar omkring härinne. Dessutom började precis en mus rafsa och krafsa i väggen bredvid min säng.

Kan djuren inte bara visa lite hyfs och sova
?

Jag tänkte i alla fall sysselsätta mig tills jag blir så trött att jag sjunker ihop av utmattning. Därför kommer här lite bilder från ikväll med Elin och [abːæ].

"Nämen asså kom igen morsan. Jag är inte trött! Jag gäspar bara för att luften smakar så gott och jag precis höll andan jättelänge och behövde massa luft. Typ."


Det är svårt sånt här men är man tuff så är man. Det blir liksom inge bra om man försöker kompromissa med självklarheter.


Givetvis lekte vi kast-med-liten-[abːæ]....


...det är lite oklart vem som hade roligast dock.


[abːæ] säger hejdå och jag likaså. Jag har nickat till tre gånger de senaste fem minuterna vilket säger mig att tiden är inne.

Allt har sin tid.
En tid att blogga,
en tid att sova
.

5 kommentarer:

Kitty sa...

Söte bebben!

spiderchick sa...

söt =)

charlotte sa...

ja han är verkligen bedårande...om nu det är ett ord man får använda när man är under 65 :)

Daniel sa...

Må killen hamra sönder flugan veta!

charlotte sa...

Daniel: ja verkligen. Jag får som med honom hem nästa gång. Elin kanske inte märker något.