måndag 1 mars 2010

underbart är kort

det senaste har jag funderat på om jag ska låta mina vänner måla/skriva/kladda/tag:a gipset eller ej. Jag vill ju inte gärna se ut som en 9-åring på benet, fast å andra sidan vill jag såklart inte vara tråkiga tjejen heller.

Någon vill skriva KITTY THE ROCKER över hela gipset (undrar vem det kan vara...) och en annan ville måla håriga kukar (ursäkta ordval men det kändes som ett mindre ålderdomligt sätt att uttrycka sig på än "behårade manliga kön").

Kanske är det just deras alternativ som får mig att tvivla. Jag vet inte. Jag behöver inte fundera på det mer efter idag i alla fall.

Tada!

FREEEDOM!!!!!!


20 minuter senare...

...falskt alarm. Dammit! Men ändå bra. Bort med betongen och på med plasten. Ja tack!

8 kommentarer:

Björn sa...

såg du till att få rätt toffel nu? ;)

charlotte sa...

i did! han som gipsade foten skrattade åt hans kollegors "inkompetens"...som han uttryckte sig ;)

Unknown sa...

Är det någon idé att försöka övertala dig till att man får skriva på plasten?

Björn sa...

Bra att du underhåller dina ompysslare! =D

Skriva? Måste vara bättre att rista, bättre hållbarhet på det! Så kan hon inte tvätta bort det heller... ;)

charlotte sa...

marie: försöka går ju alltid. jag är mutbar

björn: du måste sluta ge mina vänner dåliga idéer :P

Björn sa...

tror fortfarande inte att dom läst min allra bästa idé! kanske skulle be dom läsa ett visst blogg-inlägg? muhahahaha!

men visst hade det varit tufft med hällristningar i plasten? :)

Unknown sa...

Mycket kreativt och bra Björn. Charlotte älskar ju att sova på dagen, då är det ju ett perfekt tillfälle att göra någon fornnordisk skapelse på hennes ben.

Björn sa...

Hade lätt hjälp till men bor lite långt bort tyvärr... ;)