tisdag 23 mars 2010

dagens outfit


under eftermiddagen och kvällen hängde jag på Polishögskolan idag. Där träffade jag bland annat Erik och han visade mig caféet där "Hästen" jobbar och där de säljer färskpressad juice som inte är färskpressad. Vi promenerade till skjutbanan och Erik kom på den briljanta idéen att ta en genväg dit.

En isig, brant backe. Precis vad jag föredrar. Efter att ha beklagat mig några meter knuffade han ut mig i leran till höger och sa att jag kunde gå där istället.

Tack.

Jaja, nänä. Här står jag och för anteckningar som vilken dag som helst i veckan. Men vad har jag på mig?!


Tada! En skyddsväst. Sofie sa att lyckan var total i mina ögon när de gav oss västarna. Det var ungefär så nära jag kom en Sig Sauer idag. Men hey - bättre än inget!

4 kommentarer:

Björn sa...

Varför står antecknar du på en skjutbana, måste väl finnas mycket roligare saker där att göra!?

Eller håller du reda på poängen? ;)

charlotte sa...

jag och sofie höll koll på annat. jag kommer återkomma till detta känner jag på mig.

Erik sa...

Hade jag inte haft en sölig köttbullemacka i handen så hade jag burit dig på mina axlar, det vet du.. snygg kille den där dagens outfit.

charlotte sa...

i know ;) ja, speciellt väskan!