onsdag 24 mars 2010

effektivt sätt att skaffa tinnitus på om detta nu saknas dig

idag har jag egentligen inget att säga er vänner. Jag är precis hemkommen och sjukt trött efter några timmar på skjutbanan som observatör. Vid ett tillfälle sysselsatte jag mig med den inte så produktiva aktiviteten dagdrömmeri och glömde ta på mig hörselskydden.

Det låter en del när 8 pistoler avfyras samtidigt. Så ni vet.

Det visade sig dock vara ett mycket effektivt sätt att få mig tillbaka till verkligheten om inte annat.

Nu har jag en veckas disk som behöver diskas och anteckningar som behöver renskrivas. Jag kommer inte göra något av det, men jag har ju i alla fall ägnat det en tanke. Det känns ju...fint.


Var snälla mot varandra nu!

2 kommentarer:

Lina sa...

Ouch, hoppas du inte stod alltför nära. Blev ingen permanent tinnitus va?

charlotte sa...

nejdå. bara en inre högljudd suck åt mig själv och mitt disträa jag.