lördag 27 mars 2010

ett år

idag har slemelie och jag firat ett år som bästisar. För ett år sedan hade vi vår första lär-känna-varandra-på-riktigt-genom-att-prata-om-relationer-och-andra-onödigheter-i-timmar-date på en uteservering. Sen dess har vi varit oskiljaktiga.

Då såg det ut så här:


Idag firades vårat jubileum med pizza på stans godaste pizzeria med tillhörande matkoma.


pizzaslicing - ett precisionsjobb.


Dagen till ära körde jag på judepolisonger eftersom mitt hår uppenbarligen fått ett akut behov av att fira sabbat.

Nu har vi precis sett filmen Darling och ångesten hänger tung i hela lägenheten. Har du inte sett den så kan jag rekommendera den. Det är en film om ensamhet och en typisk Charlottefilm som egentligen inte handlar om någonting men som ändå känns. Fantastiskt fin men nu värker det i hela kroppen och jag ska ringa min pappa.

Ta hand om dig.

3 kommentarer:

Elvira Eriksson sa...

Gulligt:)

Elvira Eriksson sa...

Svar: haahaha! x)

Unknown sa...

Hava nagila, hava nagila
Hava nagila venis'mecha!

Dina pollisonger är verkligen helt fantastiska!