måndag 25 januari 2010

vad är det egentligen som pågår?


????

???


??


?



...alltså på allvar...


Svar: brottning.

Jag var på en sådan träning ikväll i egenskap av åskådare. Alla andra utom jag svettades floder och kramades lite underligt utan att på något sätt signalera några erotiska vibbar. De som inte hade en slapp tisha och shorts bar någon form av träningsmorgonrock (det finns tydligen sådana). Jag åkte dit direkt efter jobbet och trippade in i lokalen i min kontorsoutfit.

Den såg ut så här idag:

Malplacerad och urfånig är ändå två ord som jag känner ligger väldigt nära till hands för att beskriva min dåvarande sinnesstämning...

...och även min nuvarande faktiskt, med tanke på att jag precis lagt upp en "dagens outfit"-bild. Sådant känns ju såklart aldrig bra och jag ber det grövsta om ursäkt för detta.

Ursäkta.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Nu är du modebloggare!! Kan du börja signera xxx/C också?

charlotte sa...

emelie:
givetvis!

xxx/C