måndag 11 januari 2010

en glädjens dag

igår var en glädjens dag. Då kom Slemelie, Cristian, Marie och Frej hem från Thailandet. FINALLY! De har varit där i tre för långa veckor.

Jag blir så sur på människor som bara lämnar en mitt i kylan för att lapa sol och sippa drinkar på andra sidan jordklotet. Det är såklart inte alls okej och jag måste fundera på om vi ska fortsätta vår vänskap eller konstatera att "underbart är kort" och gå vidare med livet.

Slemelie och Cristian


Mary


Frejpan

De är hemma nu. Hela och rena i alla fall. Det känns skönt. Jag hinner inte skriva något kreativare än det här idag. Jag ska nämligen låta kreativiteten och vinet flöda för att producera ytterligare en hemtenta denna vecka. Vi har fått välja tema helt själva och jag valde genus.

Otippat.

Åh, vad jag gillar plugg och word-produktion.

3 kommentarer:

(Sl)emme sa...

I'M BACK!!!

charlotte sa...

I KNOW! VARFÖR GAPAR VI?

(Sl)emme sa...

LOCK FÖR ÖRONEN KANSKE?