onsdag 13 januari 2010

följande meddelande riktar sig till 99% av dagens besökare

ha! jag vet varför du är här! Du har klickat på länken på Knivlisas blogg och så hamnade du här...hos en blondin? Jag är lika chockad som du (inte över min hårfärg såklart, den har jag vant mig vid). Men över länkningen. Jag försöker spela lite cool här hemma vid köksbordet, men det går inte. Jag har redan smsat mina vänner I VERSALER BARA FÖR ATT DE SKA FÖRSTÅ MIN TOTALA LYCKA.

Knivlisa refererade i alla fall i sin blogg till en sen kväll i november när hon hörde av sig och frågade om hon fick ha våld-spa hemma hos mig. För er som nu höjde på ena ögonbrynet när ni läste våld-spa, kan jag meddela att detta är en kombination av hemma-spa och våldgästning.

GIVETVIS fick hon ha detta hos mig. Jag fick träffa Knivlisa och hon fick en fil-och-havregrynsgegga i hela ansiktet. Det kändes som en bra deal tyckte vi då.

Knivlisa och hennes kollega Sanna.


Knivlisa och jag. Ja, jag håller väldigt krampaktigt om henne, men what you gonna do? Det är ju självaste blogg-gurun.

Nu ska jag fortsätta andas i en papperspåse och hets-smsa folk jag känner.

Trevligt och råkas, välkommen åter och allt sånt där!

13 kommentarer:

Linda sa...

MY GOD ICAN'T BELIEVE ITS TRUE!!


vem e knivlisa?

(Sl)emme sa...

I KNOW!!!

Charlotte, var det ett mass-sms jag fick tidigare? Hmf.

Nina sa...

Haha, ja jag hamnade här via hennes länk. Men det var ju bra för du är ju rolig så nu ska jag lägga in din blogg i mina feeds.
Ajöken!

charlotte sa...

Linda: Vet du inte vem knivlisa är så är vi inte vänner längre. Sorry men så är det.

Slemelie: Nej, jag skickade de en och en. Du var den jag var mest ivrig att berätta det för om det hjälper ditt ego.

Nina: Åhhhhh vad roligt :) Vad glad jag blir. Välkommen! Ajöken på fröken!

Hanna sa...

Vad kommer din blog-titel ifrån? Aldrig ensam? Jag vill hoppas att det kommer en av världens bästa låtar men jag kan ha fel! :)

Annikasan sa...

Haha, härligt! Alltså jag måste bara säga, varje gång jag tittar in här blir jag lika förundrad över hur snygg du är på din header!

Hur som helst, Du är kul. Kniven är kul. Måste bli ett kul reportage. Dags att shoppa Solo tror jag allt.

Tjing!

ps. Jag vet, jag tror alltid att Olle är fejk, det känns liksom som att han inte kan vara sann. Då menar jag inte för bra för att vara sann. Snarare för weard för att vara sann. ;-)

charlotte sa...

annikasan: Meh! Vad du är go! Tack för allt multikomplimanger du precis framförde.

gällande olle: Hahaha...säg inte det till honom bara...jag vill gärna att ni fortsätter vara tillsammans så jag kan fortsätta att skratta åt honom ;)

annalin sa...

Hej! Yes Knivlisa visade mig vägen hit.
MEN vad skönt med en "ren och enkel" (men ändå lite lagom flummig!) blogg.

Vad är det för kamera du använder?

//anna

charlotte sa...

annalin: Vad kul att du känner så! Tack!

På kanske 95% av alla bilder så använder jag min kära följeslagare "mobilkameran". Den suger. De övriga fotona där man faktiskt kan se motivet är CANON Dxx...mao lite olika från gång till gång. Beror på vems jag lånar :)

hanna sa...

åh vad fint!! jag har tänkt tatuera in "alltid ensam, aldrig ensam" men jag har redan en tatuering av en låt med samma artist. ja funderar på om de blir för mkt liksom. vill ju inte verka groupie ;)

Kicki sa...

Som bloggnörd förstår jag hur stort detta är! STORT med stort S! Hoppas folk inser att du också är jävligt skoj och stannar!

Unknown sa...

Grattis snyggo, glöm mig inte när du är känd!

pöss

charlotte sa...

kicki: hahaha, jag vet...detta är enormt.