tisdag 26 januari 2010

pinsamheter

idag hade jag en konversation med Kitty som var helt bortom all rim och rason.

(jag har transkriberat vårat samtal, det är därför följande text rent språkligt också är bortom all rim och rason. Bara så ni vet. Så ni inte tror att jag inte kan stava. Okej? Deal? Närå, jag hänger inte upp mig på smågrejer. Inte alls)

kitty (skrikandes): - AHAHAHA!! Jag har verkligen gjort bort mig idag!!

jag (skiner upp): - Nähä?!! Vad har du gjort? (ungefär här börjar jag tänka i termer av "åhå! blogginlägg")

kitty: - SÅÅÅÅ pinsamt. Alltså verkligen VÄRLDENS mest pinsamma eveeeer!

jag (nu irriterad): - Men säg då!

kitty: - Hahaha, nej. Du kommer aldrig att glömma det.

jag: - Meh!

kitty: - Dessutom kommer du blogga om det!

jag (ljuger illa): - nej.

kitty: - HAHAHA! Joooo!

jag: - Nej. Men allvarligt (här kommer seriösa rösten fram). Berätta nu då.

kitty: - Nej.

jag: - Jo.

kitty: - Nej.

jag: - Jo.

kitty
: - Nej.

jag: - Jo.

kitty: - Nej.

jag: - Jo.

osv....

Hon berättade aldrig. Det är verkligen inte okej. Jag försökte ge henne the silent treatment efter det här. Den funkar visst inte om man fnissar samtidigt.

Oavsett: Såååå inte okej.


Här ser vi ju ändå ut att vara vänner, men nej. Tydligen inte. Jaja, nänä och allt sånt där. Men det var ju kul så länge det varade.

Inga kommentarer: