tisdag 12 januari 2010

special gift for you my friend

slemmet har ju varit i Thailand och är nu hemkommen. Idag har jag fått se fördelarna med att ha vänner på utomlandstrippar. Det stavas P R E S E N T E R och grundar sig i dåligt samvete för att de lämnat och älskar dig.

Här kommer lite högkvalitativa bilder på Slemelies kärlek till mig i materialistisk form:

Det ser jättekonstigt ut, jag vet, och varje pryl krävde en liten förklaring så det får ni också...


Hello Kitty-näsdukar. Att det blev just näsdukar är bara en slump. Det handlar mer om premium-märket Hello Kitty som måste inhandlas som presentartikel när någon är någonstans i Asien (ni vet det där lilla området österut?). Hejdå Kitty!


Trosskydd - kort och gott. Det kan man ju också ge någon....


...men poängen var den utlovade nyckelringen Slemelie skulle köpa till mig när hon var i Thailand. Den kom med trosskydden. Det är främst tre saker jag gillar med min nya nyckelring:

1. Det faktum att det kommer ihop med ett trosskyddspaket. Kreativt!
2. Slagorden Inner Freshness. Jag vet inte, men det känns bra och positivt.
3. Stjärnorna vid tjejens rö..bakdel. Symboliserar dessa något? Något i gasform?


Sist men inte minst min favorit: ett cigarettetui. (obs! bilden är ett montage. Ciggen är inte mina)


och TADA! med inbyggd tändare och Thailands godaste (tydligen) öl. So freaking classy!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte låta bli att tycka att den där Emelie är rätt grym asså. //Anonyemme

charlotte sa...

kändisemme: jag vet. hon är en av de bästa.