onsdag 27 januari 2010

inked

jag: - Vad skulle du tatuera om du skulle tatuera något?

marie: - Oj, jag vet verkligen inte. Men jag och Emelie (Maries syster) pratade för flera år sedan om att...skrattar du?

jag (försöker behärska mig): - Heheh....nejdå...haha...inte alls..hehe...(misslyckas med behärskningen)...Skulle ni tatuera in någon typ av systergrej eller?

marie (skamsen): - Ehh, ja.

jag: - HAHAHAHA!!! Eller oj, förlåt. Men vad fint! Vad gulligt...

marie: - Men ljug inte! Du tycker inte alls det är gulligt.

jag: - Förlåt, jag försöker behärska mig men det är svårt. Vad skulle ni göra? Skriva varandras namn? Hehehe...

marie: Nej...Jag vill inte säga. Du kommer bara skratta.

jag: - Haha, säg nu!

marie: - Men det var många år sen det här.

jag: - Jaja. Spit it out.

marie: - Vi hade tänkt göra ett kinatecken som...

jag (avbryter, nu dubbelvikt): - HAHAHAHA!!! Och så skulle det typ stå för systerskap eller något liknande....?

marie (sugen på att byta samtalsämne): - Ja.

jag: - HAHAHA....Vart skulle ni ha den?

marie: - Det minns jag faktiskt inte. Jag lovar. Jag minns inte.

LIAR!

Hon ville bara inte att jag skulle få skratta mer. Taskigt. Jag som var mitt uppe i att förlänga mitt liv med flera år.


favoritsystrarna

....

Förlåt om jag förnärmat någon. Tatueringar är ett farligt ämne att diskutera, I know. Men kinesmärken är en sådan kliché och typisk tatuering från förr, vilket min tatuering också kommer vara om några år. Det är så det funkar och det är priset man får betala för att sticka in bläck i sin fina hud.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Du bara väntade på att jag skulla åka hem så du kunde blogga! Offentlig förnedring javisst, jag är med på det.

Haha.
Kul. verkligen. jättekul.

charlotte sa...

marie: du är bäst! nu finns det en bild också. jag är glad att du stod emot slemmets översittarfasoner!

Unknown sa...

Jag tyckte det var roligt. Eller jag har ju självdistans. Man är ju ingen torrboll.

Så att...

Unknown sa...

Pöss

charlotte sa...

hahahaha...tack och lov. annars hade vi aldrig kunnat umgås. köss

charlotte sa...

men det var svanken. erkänn! eller den kristna ankeln...jag kan inte bestämma mig vilket jag tror mest på.

Emelie sa...

Marie, sluta fladdra med munnen så mycket när Charlotte är i närheten, du vet att det går direkt in i bloggen.

Charlotte: Definitivt den kristna ankeln. Planerade även att lämna plats för lite andra betydande tecken. Typ "mor" och "dotter".

Unknown sa...

Hahaha