måndag 29 juni 2009

semastär

Jag kanske var lite otydlig förut när jag skrev att jag fått sommarlov. Som student så innebär ju sällan sommarlov att man är helt ledig. Snarare att istället för att plugga OCH extrajobba så jobbar man heltid. Just på denna punkt är jag gärna övertydlig mot er kära läsare, jag har nämligen jobbat klart för denna sommaren vilket innebär att jag nu har semester (inget jobb, inga studier) i SJU veckor. Det är helt galet lång tid, men fantastiskt. Så nu ska jag gå och göra precis ingenting...so long! (jag vill verkligen skriva so long, suckers men det är för taskigt va?)

hejdå jobbet, helluuu summer!

5 kommentarer:

Emme sa...

Bloggare tar ALDRIG semester, så du kan ju glömma att du har jobbat klart.

charlotte sa...

men...jag har ingen inspiration just nu. då riskerar vi att få fler dagens outfit (vilket enkelt liv modebloggare lever) och det är helt klart under min värdighet. puss

Emme sa...

Vad har du på dig idag då?

charlotte sa...

emme: det här låter som ett sånt där "vad vill du att jag ska ha på mig"-samtal...inte för att jag vet nått om dem...såklart

Emme sa...

Vafalls!? Jag är chockerad.