torsdag 4 juni 2009

SOMMARLOV!

Jag fick precis officiellt sommarlov, kanske mitt sista någonsin. Vi har nu mailat in den slutgiltiga versionen av vår B-uppsats till vår handledare så nu finns inget mer att göra. Fantastiskt. Uppsatsen handlar om (här kommer det vare sig du vill det eller ej) kvotering. Otippat. Vi har undersökt huruvida rekryterarna använder sig av kvotering eller ej vid antagningen till Sveriges polisutbildningar. Väldigt intressant tycker jag själv men smaken är ju som baken.

Jag har haft en grymt bra grupp men det är väl inte alltid fokus har legat på topp eller varit rätt prioriterat. Varför plugga liksom när man kan...

...sova...

...eller dricka Cava på balkongen?

Emelie och Sofie
Bilden ovan är arrangerad till skillnad från de två andra. "Se ut som att ni tänker på något riktigt svårt. Typ sjuans gångertabell...BAKLÄNGES" ...och nej, Emelie pillar sig inte i näsan här. Inte vad jag minns iaf.


3 kommentarer:

Emme sa...

Sjuans tabell är svår nog framlänges!

Emme sa...

Varför måste jag alltid snörpa ihop munnen sådär? Jag ser ju ut som en tant på vinprovning.

charlotte sa...

haha, det blir till att fylla ut läpparna lite. Olinda kan aldrig snörpa ihop munnen.