onsdag 17 juni 2009

min nya kropp

Jag har skrivit tidigare för er om min tatueringsidé. Idag hade jag en tid bokad i Göteborg och i skrivandets stund har jag en plastfilm virad runt armen och skötselråden liggandes i plånboken. Min tatuerare Rickard frågade om det var min första gång. Japp, svarar jag varpå Rickard går upp och ringer i en gammal skolklocka och ropar "Oskuld!" ut i studion....hur visste han det?!

Här sitter jag och ser allmänt nöjd ut trots en nål i armen och total avsaknad av hållning.

Jag har givetvis dokumenterat själva tatueringen men kommer inte lägga ut den här. Det blir så konstigt när den blir tagen ur sitt sammanhang. Fråga mig nästa gång vi ses så visar jag den gärna om du är nyfiken.

2 kommentarer:

Emme sa...

"Hur visste han det?"Aha. Ahhaahaha. HA!

Emelie sa...

och där sitter jag och ler så kärleksfullt till dig i spegeln!